مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آموزش شهروندی در مدارس باید انجام شود، اظهارداشت: متاسفانه در ایام کرونا آموزش‌ها به گونه‌ای تغییر کرد و آموزش و پرورش بعد از پسا کرونا در جهت جبران خلل یادگیری کلاس‌های آموزشی در ایام تابستان انجام گرفت.

آقای امیریان با بیان اینکه آموزش و پرورش آمادگی دارد در راستای توسعه عمران شهری و آموزش، همکاری و مشارکت لازم را داشته باشد، گفت: با نگاه ویژه‌ای که دولت سیزدهم به مباحث آموزشی دارد مدارس کم برخوردار در نواحی مختلف شهری که نیاز به بازسازی دارند در اولویت کاری آموزش و پرورش می‌باشد. 

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت مدارس در بحث کاهش ترافیک خاطرنشان کرد: پیگیری می‌شود که از فضای مدارس در مواقع پیک ترافیک به عنوان پارکینگ استفاده شود. 


بیشتر بخوانید


امیریان با اشاره به همکاری شهرداری و آموزش و پرورش افزود: تفکیک زباله، همیار مدیریت شهری و مباحث فرهنگ شهروندی ازجمله مواردی است که آموزش و پرورش و مدیریت شهری می‌توانند باهم اقداماتی را انجام دهند.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف سرانه‌های آموزشی در طرح جامع گفت: در طرح جامع کارشناسان آموزش و پرورش جلساتی را با کارشناسان شهری جهت تعیین تکلیف سرانه‌های آموزشی در شهر خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس تصریح کرد: در دو هفته اول مدارس بار ترافیکی را شاهد خواهیم بود، اما پس از ساماندهی سرویس مدارس بار ترافیکی کاهش خواهد یافت. 

امیریان گفت: گندزدایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در مدارس رعایت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار