جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امسال ۴۲ عنوان برنامه شاخص استانی در قالب اجرای سه هزار فعالیت مجموعه بسیج و سپاه استان برگزار می شود.

منصور شوقانی گفت: ویژه برنامه های متعدد و متنوعی به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امسال این ویژه برنامه ها از روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه برگزار می شود گفت: آغازگر این برنامه ها برپایی آیین تجلیل از یک میلیون نفر از  ایثارگران و رزمندگان و خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس به صورت سراسری و کشوری است که با سخنرانی رهبر معظم انقلاب به صورت تصویری برگزار می شود.

شوقانی اهم برنامه های این استان در طول هفته دفاع مقدس را برگزاری همایش مجاهدان در غربت عنوان کرد و افزود: این همایش با حضور ۳۰ کشور جهان به میزبانی شهرستان دامغان برگزار خواهد شد.

وی دیگر برنامه های این هفته را برپایی یادواره های شهدا به صورت شهرستانی، برپایی برنامه آبروی محله به همت پایگاه های مقاومت بسیج و اقشار مختلف بسیج، عطرافشانی مزار مطهر شهدا، برپایی مراسم زنگ مهر و مقاومت، افتتاح چندواحد مسکونی ویژه نیازمندان به همت گروه های بسیجی و افتتاح نمایشگاه از غربت تا عظمت در دامغان عنوان کرد.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: برپایی پیاده روی خانوادگی، برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی، اجرای رزمایش گروه های جهادی و مواسات و رونمایی از المان و تندیس شهدا در برخی از شهرستان ها از جمله دیگر ویژه برنامه های شاخص استان در طول هفته دفاع مقدس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار