مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان پرداخت.

سردار میرعبدالرضا مرادحاجتی گفت:  بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس امروز جلسه‌ای در در حوزه سپاه ارتش مرزبانی ناجا با حضور فرمانده‌های نیروی مسلح که در منطقه خوزستان مشغول به کار و امروز در راس کار هستند برگزار شد.

او ادامه داد:  فردا در ۳۱ استان یک میلیون پیشکسوت هم به صورت تصویری و هم به صورت حضوری با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، از برگزاری رژه قدرتمند نیرو‌های مسلح با محوریت ارتش جمهوری اسلامی ایران و غبار رویی گلزار شهدا در روز پنج شنبه خبر داد.

سردار حاجتی  ‌ می‌گوید: روز شنبه نیز  زنگ مقاومت و ۲ هزار برنامه در سپاه و بیش از هزار برنامه در حوزه ناجا و نیروی انتظامی ارتش و دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

او گفت: بیش از ۳ هزار برنامه امسال در استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس انجام خواهد شد که این لطف خداوند است و ان شاء الله بتوانیم  یک کلام و یک صدا برنامه‌های دفاع مقدس را در خوزستان انجام دهیم.

31شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا 6 مهر ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.