فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سرایان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۳۰ برنامه در شهرستان سرایان اجرا می شود.

خدادادی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از ۴۲ رزمنده دوران دفاع مقدس شهرستان سرایان به صورت نمادین در همایش سراسری تجلیل از رزمندگان که با سخنرانی مقام معظم رهبری از طریق ویدیو کنفرانس پخش خواهد شد تجلیل می شود.

فرمانده سپاه پاسداران سرایان گفت: فعالیت های هفته دفاع مقدس با شعار محوری ما مقاوم هستیم و با توجه به رویداد «قهرمان شهیدم» برنامه ریزی و دنبال می شود.

او برگزاری ۱۳ یادواره شهید و یادمان شهدا و همچنین برگزاری یادواره شهدای شهرستان با حضور سردار سپاه استان، برپایی ۶ نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس، برگزاری ۵۰ نشست بصیرتی و جهاد تبیین، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی فرهنگی، اردوهای جهادی و رزمایش کمک‌های مومنانه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، عطرافشانی گلزار شهدا و فعالیت و تولید محتوا در فضای مجازی، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری کلاس‌های سبک زندگی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و انجام تبلیغات محیطی را از اهم فعالیت‌های هفته دفاع مقدس برشمرد که با مشارکت ادارات و پایگاه‌ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان سرایان اجرایی خواهد شد.

خدادادی با تجلیل از تعامل و حضور فعالانه خبرنگاران در برنامه‌های بسیج، خواستار نقش آفرینی بیشتر آنان با توجه به هجمه و جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمنان علیه نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.