با پیگیری استاندار خراسان جنوبی ، مجوز واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی از مرز ماهیرود صادر شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه بررسی روند اجرای  ورود ماشین آلات راهسازی و معدنی از مرز ماهیرود گفت: با پیگیری‌های استاندار و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، مجوز ایجاد گمرک تخصصی برای واردات ماشین آلات راهسازی و معدنی از مرز رسمی ماهیرود صادر شد.

او افزود: با توجه به معادن غنی خراسان جنوبی و فعالیت‌های گسترده‌ای که در این حوزه در استان در حال انجام است، باید موضوع نوسازی تجهیزات و ناوگان حمل و نقل به درستی تدبیر شود.

عباس زاده  با تأکید بر این که مرز ماهیرود از ظرفیت‌های خوب خراسان جنوبی است، اظهار کرد: لازم است از این ظرفیت به عنوان یکی از مزیت‌های برتر استان استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با صدور مجوز وزارت اقتصاد، شرایط لازم به منظور نوسازی ناوگان تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز فعالان عرصه معدن و پیمانکاران حوزه راهسازی استان فراهم شده است.

عباس زاده افزود: صدور این مجوز، ظرفیت مطلوبی در راستای ارتقاء سطح خدمات در حوزه معدن و اجرای طرح‌های عمرانی در استان ایجاد می‌کند.

وی گفت: بر اساس دستور العمل قانون بودجه سال ۱۴۰۱ این امکان برای کشور وجود دارد که بتوان ماشین آلات مورد نیاز حوزه راهسازی و معدن را از مبادی ورودی مرز‌های رسمی وارد کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار