سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: برای تسهیل در تردد خودرو‌ها و عابران پیاده، اقدامات اجرایی ستاد مهر به مناسبت بازگشایی مدارس آغاز شده است.

مجتبی جانی سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: هر ساله قبل از بازگشایی مدارس اقدامات متنوعی از قبیل خط کشی طولی و عرضی معابر و نوسازی چراغ‌های راهنمایی در دستورکار سازمان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در این راستا به مناسبت بازگشایی مدارس اقداماتی از قبیل خط کشی طولی شبکه معابر، رنگ آمیزی گذرگاه‌های عرضی عابرپیاده، رنگ آمیزی سرعتکاه‌های معابر سطح شهر و نوسازی تعمیر و نگهداری چراغ‌های راهنمایی سطح شهر در قالب ستاد مهر انجام می‌شود.

جانی افزود: هدف از انجام این اقدامات آماده سازی فضای شهری برای تسهیل در تردد خودرو‌ها و عابران پیاده و همچنین افزایش ضریب ایمنی این تردد‌ها در ایام سال تحصیلی است، زیرا در این ایام با افزایش حجم تردد و ترافیک در معابر شهری روبرو می‌شویم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اضافه کرد: انجام این اقدامات کمک شایانی به انتظام بخشی به تردد خودرو‌ها و عابران پیاده می‌کند.

جانی گفت: اجرای طرح عابریار، تجهیز ۳۰مدرسه منتخب از طرف آموزش و پرورش به تجهیزات پلیس مدرسه، تهیه موشن گرافیک با موضوعات ترافیکی، چاپ اقلام کمک آموزشی و توزیع در بین دانش آموزان، نصب بنر‌های فرهنگی در فیکسچر‌ها و فضای تبلیغاتی از دیگر اقدامات گنجانده شده در قالب ستاد مهر به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.