رضا مرادی گفت: مسئولان شهرستان ایذه که در جلسات خود از حمایت از ورزشکاران حرف می‌زنند، به این باشگاه پر افتخار ریالی کمک نکردند.

مدیرعامل باشگاه پولاد اکسین ایذه گفت: برای اولین بار یک باشگاه در تمام رده‌های سنی در لیگ استان خوزستان قهرمان شد همچنین با قهرمانی تیم بزرگسالان پولاد اکسین در خوزستان مجوز حضور در لیگ سه کشور و جام حذفی مسجل شد.

او می‌گوید: این موفقیت‌ها تنها با تلاش کادر فنی و بازیکنان محقق شد و در این راه هیچ یک از مسئولان شهرستانی که در جلسات خود از حمایت از ورزشکاران حرف می‌زنند، به این باشگاه پر افتخار ریالی کمک نکردند.

مرادی گفت: سال به سال هزینه‌های تیمداری با شیب تندی افزایش می‌یابد، حتی تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های لیگ یکی نیز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و هزینه تیمداری امسال برای حضور در لیگ ۳ و جام حذفی ایران چیزی در حدود یک میلیارد تومان خواهد بود.

به گفته مدیرعامل باشگاه پولاد اکسین ایذه، این باشگاه بطور مستقیم نزدیک به هزار خانواده را مشغول به ورزش کرده و نقش بسیار پررنگی برای شور و شعف جوانان داشته است.

مرادی می‌گوید: با این شرایط حمایت مسئولان از جوانان و این باشگاه که نام یک شهر را در لیگ سه و جام حذفی یدک می‌کشند، خود امری ضروری است و همچنان امیدوار هستیم مسئولان شهری از جمله امام جمعه، فرماندار، شهردار و خیرین کمکی به این باشگاه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.