دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی گفت: با هدف کاهش سرقت‌ در استان مرخصی به مجرمان سابقه دار بسیار محدود شده است.

حجت الاسلام نسایی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: پیشگیری از وقوع جرم تنها وظیفه دادگستری نیست بلکه همه دستگاه‌ها باید در این زمینه احساس وظیفه کنند.

او با اشاره به عناوین مجرمانه زیادی که در قوانین وجود دارد، افزود: در یک سال گذشته ۷۸ تن مواد مخدر از قاچاقچیان در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است.

حجت الاسلام نسایی زهان با اشاره به اینکه مواد مخدر از جرائم نخست در خراسان جنوبی است، اظهار کرد: هر چند افزایش جمعیت کیفری در استان مطلوب نیست، ولی از جهتی نشان شناسایی مجرمان و مقابله با آنان دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی تصریح کرد: هر چند در جرم سرقت، استان در رتبه بیست و نهم قرار دارد اما همین میزان نیز زیبنده استان نیست.

او ادامه داد: با هدف کاهش سرقت‌ در استان مرخصی به مجرمان سابقه دار بسیار محدود شده است.

حجت الاسلام نسایی زهان با تأکید بر اینکه میزان سرقت در ماه‌های اخیر در استان هفت درصد کاهش یافته است، گفت: یکی از راه‌های مبارزه با مواد مخدر کاهش تقاضا است که باید در این حوزه تلاش کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی در زمینه کمپ موضوع ماده ۱۶ بیان کرد: در این زمینه در ابتدا با همکاری اداره استاندارد مکانی تهیه شد، اما هم اکنون به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده کلید این مکان از شورای مبارزه با مواد مخدر استان گرفته شده است.

او افزود: در مجموع باید کمپ موضوع ماده ۱۶ ویژه بانوان خراسان جنوبی ایجاد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.