نماینده آمریکا در سازمان ملل از تلاش کشورش برای منزوی کردن مسکو سخن گفت.

«لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در سخنانی مدعی شد: ما به پشتیبانی از کی‌یف تا زمانی که روسیه را مجبور کند تا حمله اش را متوقف کرده و نیروهایش را از اوکراین به عقب براند، ادامه می‌دهیم.

او در ادامه افزود: ما تلاش می‌کنیم تا روسیه منزوی شده و در خلال نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل متحد این کشور را محکوم کنیم. ما نمی‌توانیم این حقیقت را که روسیه عضو دائم شورای امنیت هست و ما نمی‌توانیم آن را برکنار کنیم، تغییر دهیم.
پیشتر رئیس کمیته نظامی ناتو در سخنانی مدعی شده بود: روسیه بیش از پیش تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفته است، زیرا برخی تجهیزات مورد نیاز در صنعت نظامی روسیه از برخی کشور‌های غربی تامین می‌شد.

وی گفته بود: ما اکنون نخستین نشانه‌های جدی را در زمینه تولید تسلیحات نظامی روسیه می‌بینیم. برای مثال آن‌ها مجبور شده اند موشک‌های کروز و تسلیحات پیشرفته را جایگزین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
فعلا آمریکا روزبه روز منزویترداره میشه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
فعلا خود ایالات متحده دارد از اتحاد در می‌آید و دیگر کشوری به نام آمریکا نخواهد بود مثل شوروی دیگر در دنیا چیزی بنام ابر قدرت نخواهد بود چون کل بشریت در حال پیشرفت علمی و اقتصادی هستند
فواره چون بالا شود یکباره سرنگون شود
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۶:۳۵ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
نه. شما به دنبال محو بشریت هستید. منطق شما ضد بشر است. ما هم از اول گفتیم: دشمن ما(امریکا)منطق ضد بشر دارد. شما امریکایی ها فراماسونر هستید.
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۰:۳۳ ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
شما اول مساله انرژی رو حل کنید تا بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
احسنت
آخرین اخبار