پس از ۱۲ سال انتظار سرانجام مسیر برگشت کنار گذر اسدآباد از سمت کرمانشاه زیر بارترافیک رفت.

کنار گذر اسدآباد از سمت کرمانشاه به عنوان یکی از طرح های شاخص ملی این شهرستان همزمان با اربعین حسینی و تردد مسافران و زائران حسینی به عتبات عالیات و کربلای معلی زیر بارترافیک رفت.

فرماندار اسدآباد گفت: این طرح با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست جمهوری به استان تکمیل شد و با توجه به اینکه در اربعین امسال دستکم شش میلیون نفر زائر از ایران به عتبات عالیات سفر کردند که حدود ۷۰ درصد مسیر این زائران از مسیر اسدآباد بود.

حسینعلی شرکائی  با بیان اینکه زائران حسینی از سمت کرمانشاه از مسیر برگشت کنار گذر در حال تردد هستند و تردد کاملا روان همراه با ایمنی کامل است گفت: با بهره برداری کامل این طرح علاوه بر کاهش ترافیک عبوری شهر، ایمنی تردد به غرب کشور افزایش دو چندان خواهد یافت.

او با اشاره به اینکه عملیات اجرایی کنارگذر اسدآباد در سال ۸۹ آغاز شده و به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار و اختصاص اعتبارات قطره چکانی و مشکلات معارض و ارتقا ایمنی در این سال‌ها بهره‌برداری طرح طول کشید تاکید کرد: این طرح شاخص ملی استان همدان و شهرستان اسدآباد در مجموع به طول ۱۴ کیلومتر در دو مرحله با چهار خط در در دست ساخت است که بخش نخست کنارگذر به طول ۱۰کیلومتر و بخش دوم تقاطع‌های راه به طول چهار کیلومتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار