شوق زائران افغانستانی در مسیر کربلا + فیلم

زائران افغانستانی از حال و هوای سفر اربعین می‌گویند.

زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که از کشور افغانستان پا در این سفر معنوی گذاشته‌اند، از شور و شوق خود برای این زیارت پربرکت می‌گویند.

 

 

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
ما رفتیم مرز شلمچه وضعیت افتضاح بود اصلا نمیذاشتن افغانستانی ها برن من با خواهرم و دو تا برادرم بودیم و حتی برگه تردد و پاسپورت هم داشتیم ولی نمیذاشتن بریم اونجا پر بود از افغانستانی بچه پیر جوان اونجا بود که خیلی دلم برای مظلومیتمون سوخت که حتی نمی تونستیم بریم حرم بغض مونو رها کنیم. آخر من و خواهرم با زور گریه رو شدیم از مرز پشت مرز منتظر برادرامون بودیم از شب تا صبح منتظر موندیم تا داداشامون بیان ولی خبری نشد داداشم زنگ زد گفت من پشت مرزم بیاید رفتیم با گریه و التماس و تحقیر تونستیم یکی از برادرامونو بیاریم این طرف مرز. اون یکی برادرم هم تا ظهر نذاشتن رد بشه برگشت خونه. خلاصه وضعیت ما افغانستانی ها خیلی بد بود انگار ما مسلمان نیستیم و حرم نمیخوایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
از اینکه دیگه به افغانستان برنمی‌گرده احتمالا خوشحاله تو ایران میمونه ومانند میلیونها افغان منتظر هست تا حق شهروندی بگیره وبعد اشغال کامل ایران توسط افغان های زخم خورده از جنگها خدا رحم به آیندموون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
فعلا که خوب بهشتی برای افغان ساختید، ایران را ویران کرده‌اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
دقیقاً ایران اشغال افغان ها در آمده کار و کمک رایگان از موسسات خیریه و.......
Netherlands
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
ایران پر شده از افغانی پدر اشتغال مردم ایران در اوردن بایدم شاد باشن
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۰:۴۹ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
این افغانی که شما میگید کشوری شما را به کجا رساند الان باید شما خدا را شکر کنید که کشوری شما توسط افغانی ها آباد شد با آن حقوق شما میدید هیچ ایرانی آن طوری حقوق نمی گیره افغانی ها بود که کشوری شما را آباد کرد.