دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب از اختصاص ۸۵ دستگاه اتوبوس شرکت‌های نفتی برای تسهیل در بازگشت زائران حسینی به صورت روزانه از پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه به اهواز خبر داد.

حمید رضا گلپایگانی دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: بر اساس اعلام نیاز ستاد اربعین خوزستان در نشست مدیران عامل و مسئولان شرکت‌های ملی مناطق نفتخیز جنوب، نفت و گاز اروندان، ملی حفاری ایران و حوزه شهید تند گویان وزارت نفت، مقرر شد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ۴۰ دستگاه، شرکت ملی حفاری ایران ۴۰ دستگاه و شرکت نفت و گاز اروندان ۵ دستگاه از اتوبوس‌های خود را تا بازگشت تمامی زائران به کشور و انتقال آنان از پایانه‌های مرزی به مرکز استان اختصاص دهند.

او می‌گوید: موکب شهید تندگویان صنعت نفت نیز همانند مواکب مستقر در مسیر تردد زوار در مناطق مرزی تا ورود همه زائران فعال و به طور شبانه روزی خدمات رسانی می‌کند.

به گفته او اتوبوس‌های پیش گفته نیز بدون وقفه به محض تکمیل مسافر به سمت اهواز حرکت و به صورت ۲۴ ساعته جابجایی زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را به طور رایگان بر عهده دارند.

گلپایگانی گفت: پیرو دستور خجسته مهر معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و پیگیری مستمر ایشان، بخش قابل توجهی از امکانات شرکت‌های نفتی از جمله خودرو‌های سبک و سنگین، آمبولانس، ماشین آلات راهسازی، تانکر‌های آب، تجهیزات ضروری نظیر وسائل سرمایشی، سردخانه‌های سیار حمل مواد غذایی و سایر ملزومات به همراه اکیپ‌های فنی و مهندسی و فوریت‌های پزشکی از بدو فعالیت ستاد در منطقه استقرار و امور مربوط به ایجاد زیرساخت‌ها اعم از فضای مناسب برای اسکان و پذیرایی، استراحتگاه، توقفگاه تسطیح و زیرسازی محوطه و سایر خدمات را براساس شرح وظایف به شکل جهادی و بدون وقفه ارائه داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.