حجت الاسلام محمدی گفت: همایش عظیم پیاده‌روی اربعین مانور قدرت اسلام و تشیع و حرکتی که موجب عصبانیت دشمنان اسلام شده است.

حجت الاسلام محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یزد با اشاره به همایش پیاده روی عظیم اربعین حسینی گفت: موضوع اربعین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و الحمدالله با شکوه بسیار زیادی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه حضور در این مراسم ارزش بسیار بالایی دارد، گفت: اربعین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هرچه در ارتباط با آن بگوییم کم گفتیم چرا که یکی از معجزات الهی در زمان ما همین همایش پیاده‌روی اربعین و زیارت امام حسین (ع) در این روز است.

امام جمعه موقت یزد گفت: افرادی که در این مراسم حضور پیدا می‌کنند همه یک ویژگی مشترک دارند و آن اینکه همه این افراد عاشقان خاندان اهل بیت (ع) و دوستان اهل بیت پیامبر (ص) هستند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ کشور دنیا در این مراسم شرکت می‌کنند گفت: حتی غیرمسلمانان و غیرشیعیان هم در این پیاده روی حضور پیدا می‌کنند چرا که نسبت به اهل بیت (ع) محبت دارند.

امام جمعه موقت یزد گفت: امروز دشمنان اسلام وانقلاب از این حرکت عصبانی هستند و با رسانه‌هایشان به شدت از این حرکت انتقاد می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی گفت: اربعین مانور قدرت اسلام و تشیع است و اربعین یک حرکت سیاسی است همانگونه که حرکت و قیام حضرت امام حسین (ع) یک اقدام سیاسی و در مخالفت با جور و ظلم زمانه بود.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به ماموریت نظام جمهوری اسلامی ایران برای برپا داشتن اسلام ناب محمدی، گفت: به لطف و عنایت خداوند حکومت فرزندان فاطمه (ص) در زمین گسترش پیدا می‌کند.

حجت الاسلام محمدی، با تاکید بر خواندن زیارت اربعین گفت: علاوه بر خواندن زیارت باید به معانی و مفاهیم آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.