خطیب نماز جمعه قزوین گفت: مسئولان به مساله گرانی‌ها و کنترل بازار ورود جدی داشته باشند.

حجت الاسلام سیدمرتضی فاطمیان خطیب نماز جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امروز نمی‌توانیم منکر گرانی‌ها در جامعه باشیم و به همین جهت از مسئولان درخواست داریم تا نظارت‌های خود را برروی این مساله بیشتر کنند.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکارانی که خداوند به آنان رزق و روزی بیشتری اعطا فرموده نیز انفاق کنند و یا کمک‌های خود را به دستگاه‌ها و نهاد‌های حمایتی بدهند تا آنان بتوانند به نحو صحیحی این کمک‌ها را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

حجت الاسلام فاطمیان ادامه داد: امروز به فضل و موهبت خداوند از وجود بابرکت رهبر معظم انقلاب در جامعه‌ای برخورداریم و از امنیت خاطر لازم در جامعه بهره‌مند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دستاور‌های مهم نظامی که امروز کشور ما به آن در همه زمینه‌ها دست یافته مرهون مدیریت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری است و از این بابت باید شکرگزار خداوند باشیم.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: طی روز‌های گذشته نیز شاهد موج عظیمی از حضور شیعیان جهان اسلام در مراسم اربعینی بودیم که با صلابت و امنیت لازم توانستند این مراسم را باشکوه و آرامش هرچه تمام‌تر به انجام برسانند هر چند دشمنان ما در رسانه‌های خود سعی داشتند از ناامنی و مشکلات غذایی و سایر موارد این مراسم را کمرنگ کنند.

وی ادامه داد: یکی از پیام‌های مهم اربعین این بود که ما نه فقط در مراسم اربعین حسینی بلکه در سایر روز‌ها بایستی موکب‌هایی را در خصوص برخی مسایل از جمله ازدواج، حجاب و کمک به نیازمندان در کشور خود برپا کنیم تا جایی که نمونه این کار در برخی از استان‌های کشورمان مانند کردستان به چشم می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.