امام جمعه خرمشهر گفت: مسئولان محلی و کشوری برای ۲ پل فرسوده خرمشهر چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه گفت : احتمال دارد با وضع فرسودگی هر 2 پل خرمشهر این سازه ها مسدود شوند و نیاز است مسئولان کشوری ، استانی و منطقه آزاد اروند فکر چاره کنند.

او گفت: پل شهید جهان آرا پس از گذشت ۲۰ سال از افتتاح، حفره‌ای در آن ایجاد شد و این واقعا عجیب است و مسولان باید بررسی کنند که آیا این پل استحکام لازم برای تردد خودرو‌ها را دارد؟

خطیب جمعه خرمشهر محکم سازی پل‌های شهید جهان آرا و آزادی در خرمشهر را نیازمند وجود پل سوم دانست.

او از تلاش مردم و مسئولان ایرانی و عراقی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی تقدیر کرد و همایش اربعین را کنگره ای راهبردی و این حرکت را زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواند.

او با بیان اینکه امسال زیرساخت ها مناسب تر اما در برخی روستاها به ویژه در زمینه آب دچار مشکل دارد ، از مسئولان کشور خواست به این واقعه به صورت موسمی نگاه نکنند و برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت داشته باشند.

حجت الاسلام عادل پور با اشاره به ابلاغ برنامه پنجم پیشرفت گفت: با ظرفیت‌های موجود در کشور می‌توانیم به اهداف بالاتری برسیم و تمام قوا برای پیشرفت و محقق کردن سیاست‌های کلی کشور باید پای کار باشند.

امام جمعه خرمشهر در خصوص تهدیدات غرب در موضوع برجام هم گفت: پیام ما به مسولان این است که در سایه تهدیدات غربی مذاکره نکنید.

افزایش قیمت لوازم تحریر در آستانه بازگشایی مدارس دیگر موضوع خطبه‌ها بود.

حجت الاسلام عادل پور گفت: دولت در این خصوص تدبیر به خرج دهد و از مدارس می‌خواهیم به خانواده‌ها فشار نیاورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.