پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص خانمی که در یکی از بخش‌های پلیس فاتب دچار عارضه قلبی شده بود توضیح داد.

خانمی که برای توضیح و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس فاتب هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به دلیل عارضه قلبی بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد.

خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
وقتی می خواهند بگن خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام می شوند بدانید می خواهند یک دروغی رو به مردم بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
با سلام اولا این توجیه بنظرم مورد قبول نمی باشد و ثانیا شاید مامور فوق تجربه و اموزش لازم را در این موردندیده باشد و از همه مهمتر نباید تلاش سایر مامورین نادیده گرفته شود و از طرفی نباید به ظاهر فرد خاطی بی حجاب نگاه نمود خیلی آنها ترسو و با آبرو هستند از کجا معلوم در اثر دستگیری ترسیده و سکته نموده و مکان نگهداری برای او جای وحشت داشت و.. خودم از نیرور امر به معروف بودم و از سر زمین کشاورزی برگشت به منزل بودم برایم پیامک آمد در داخل خودرو شما کشف حجاب شده وبه نیروی انتظامی مراجعه نتیجه نگرفتم و اینجانب اصلا مسافر و سرنشین نداشتم و.... افراد بی تفاوت و.. در همه نهاد وجود دارد و با بی دقتی برای آن نهاد و جامعه ناراحتی بوجود می آورد و تلاش سایر افراد را زیر سوال می برند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
حتما به خاطر برخورد بد مامورها دچار شک شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
همین فقط؟! مرد بنده خدا!!هدایت شد به اون دنیا....
آخرین اخبار