دادستان کرمان گفت: یک بیمارستان خصوصی به دلیل تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی با مشکلاتی روبرو شده بود که دستگاه قضاء برای حل مشکل اقدام کرد.

دادخدا سالاری  با اشاره به این مطلب که بیمارستان قائم جیرفت علاوه بر ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم ۹ شهرستان جنوبی استان، پاسخگوی مراجعات بیماران از شمال غرب بلوچستان و برخی از نواحی هرمزگان است، افزود: مشکلات این مجموعه درمانی در حوزه‌های بانکی و بیمه‌ای بوده است که با تدبیر قضایی، راهکار‌های حل آن‌ها اندیشیده شده است.

وی مداخلات و پیگیری‌های حقوقی و قضایی به منظور حل مشکلات واحد‌های تولیدی را در راستای اجرای فرامین حکومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: دستگاه قضایی در مسیر حمایت از تولید و اشتغال با هرگونه ترک فعل مدیران و مانع تراشی در مسیر تولید و خدمت، از باب عدم اجرای دستور حکومتی مقام معظم رهبری با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

مدعی العموم در استان کرمان اظهارداشت: همه باید به این باور برسیم که در شرایط جنگ اقتصادی، حمایت از افسران اقتصاد و اشتغال، یک الزام است و بر این مبنا باید به صورت جهادی و انقلابی در راستای رفع موانع از مسیر سرمایه گذاری، تولید و اشتغال گام برداریم.

سالاری تصریح کرد: ستاد استانی اجرای کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان تاکنون توانسته کارنامه درخشانی در زمینه حمایت از تولید را به انجام رسانده و این اقدامات بنا به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و بر اساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه تا رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه تولید و اشتغال ادامه خواهد یافت.

وی گفت: کارکنان فعال در بخش‌های درمانی از جمله در بیمارستان قائم جیرفت در زمان شیوع کرونا جهادگونه در این عرصه خدمات کرده اند و حمایت از این قشر یک اولویت و الزام اساسی به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: از تمامی ابزار‌های قانونی قضایی در جهت حمایت از تولید و اشتغال استفاده خواهیم نمود و اجازه نخواهیم داد مدیر و مسئولی بر خلاف نظرات لازم الاجرای مقام معظم رهبری (حفظ الله تعالی) در امر تولید و اشتغال، نه تنها به تکالیف خود در خصوص رفع موانع تولید عمل ننماید، بلکه خدای نخواسته عالمانه و عامدانه برای اشتغال بهانه تراشی نموده و مانع ایجاد نماید و این امر خط قرمز دستگاه قضایی است.

دریجانی، رییس بیمارستان قائم شهرستان جیرفت نیز ضمن تقدیر از حساسیت دستگاه قضایی به رفع مشکلات این بیمارستان، گفت: پیگیری‌های قضایی برای حل مشکلات بیمارستان قائم در مدت پنج روز پس از اعلام به دستگاه قضایی، پیگیری و جلسه‌ای جهت حل مشکل تشکیل شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار