سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: در آستانه مهرماه حوزه‌های مختلف شهرداری اقدامات مختلفی را به‌منظور رفاه حال دانش آموزان در سطح منطقه اجرایی شده است.

علی فروغی گفت: در آستانه مهرماه و به مناسبت بازگشایی مدارس، با برنامه‌ریزی مناسب، طرح استقبال از مهر به‌منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده‌سازی هر چه‌بهتر مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی و مدارس سطح منطقه به‌صورت ویژه در حال اقدام بوده تا با مجموع اقدامات رضایتمندی شهروندان و دانش‌آموزان سطح منطقه را فراهم نماییم.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: اقداماتی همچون پاک‌سازی و لایروبی انهار روباز در نزدیکی مدارس، زدودن پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی از روی دیوار مدارس و اطراف آن، آهک پاشی جوی‌های روباز در ورودهای منتهی به مدارس، هرس فرم و هرس سنگین درختان مدارس و نزدیک ورودهای مدارس و تخلیه نخاله‌های ساختمانی و غیر ساختمانی از اطراف مدارس و خیابان‌های منتهی به آن‌ها در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه در موعد مقرر به‌صورت کامل اجرا شد.

او می گوید: در بخش ساماندهی فضای سبز مدارس، اقدام به ترمیم و مرمت فضای سبز داخل محوطه و پیرامون مدارس، هرس درختان و کاشت نهال، درختچه، گل و گیاه در باغچه‌های داخل محوطه مراکز آموزشی، نصب و ترمیم تجهیزات ورزشی و نصب نیمکت و سطل زباله در مدارس سطح منطقه انجام شد.

فروغی  افزود: در بخش بهسازی و زیباسازی محیط خارجی مدارس اقداماتی از قبیل پاک‌سازی، شستشو و رنگ‌آمیزی نمای مدارس، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول معابر اطراف مدارس، پاک‌سازی و لایروبی انهار مجاور مدارس، رفع عیب و نقص و شستشوی مخازن مکانیزه اطراف مدارس و رفع سد معبر پیرامونی مدارس، نیز در حال انجام است.

او گفت: همچنین در طرح استقبال از مهر با انجام اقداماتی همچون پاک‌سازی تمامی سد معبرهای ساختمانی، پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها، ترمیم و نصب سطل زباله، ترمیم و تعویض تجهیزات ترافیکی، رفت‌وروب و شستشوی محوطه داخلی مدارس، رنگ‌آمیزی مدارس طبق سال‌های گذشته در سطح منطقه انجام خواهد شد.

سرپرست منطقه شش کرج افزود: این طرح از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: فضای سبز ، ماه مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.