برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تمامی شهرستان‌های استان کرمانشاه، شنبه (۲۶ شهریور) همزمان با روز اربعین حسینی برگزار خواهد شد.

سروری مسیر برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در شهر کرمانشاه را از میدان آزادی به سمت گلزار شهدا اعلام کرد و افزود: این مراسم در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح روز اربعین حسینی آغاز خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: علاوه بر قرائت زیارت اربعین در جوار قبور مطهر شهدا، مراسم مداحی و سخنرانی هم برای عزداران حسینی در نظر گرفته شده است.

سروری افزود: عزاداران حسینی در طول مسیر از خدمات‌رسانی مواکب نیز برخوردار خواهند شد.

وی با دعوت از عموم مردم ولایی استان کرمانشاه بر شرکت در پیاده روی اربعین، گفت: پیاده روی اربعین در حقیقت بزرگترین گردهمایی و تجمع مذهبی مسلمانان به ویژه شیعیان است که طی سال‌های اخیر به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.

سروری اضافه کرد: پیاده روی اربعین نقش مهمی در ماندگاری و پویایی قیام امام حسین (ع) خواهد داشت و زمینه‌های معرفی قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا به جهانیان را فراهم خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.