عبدالهی با بیان اینکه توسعه فرهنگ انتظار با تمرکز بر اربعین میسر می‌شود، گفت: اربعین دارای اعجاز است چرا که این حجم از جمعیت در هیچ برهه تاریخی وجود ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: امروز نماد معرفی اسلام با قرائت اولیا خدا و ۱۴ معصوم (ع) گردهمایی زیارت اربعین است.

وی با بیان اینکه رویداد اربعین در تمام دنیا غیر قابل سانسور است، افزود: دشمنان بسیار تلاش دارند که رویداد اربعین جهانی نشود اما امروز شاهد هستیم که موفق نمی‌شوند و چنین حجم از مردم را از کشورهای مختلف و حتی ادیان مختلف در آن شاهد هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه معاندان تلاش دارند تا اربعین را به جمهوری اسلامی ایران یا حشدالشعبی محدود سازند در صورتی که اصلاً هیچ بسیجی نمی‌تواند چنین جمعیتی را مدیریت کند، بیان کرد: اربعین یک مقوله ۱۰۰ درصد اجتماعی و مردمی است که مدیریت آن ۱۰۰ درصدی مردم و غیر قابل تعیین است.

عبدالهی با بیان اینکه بشریت با اتصال روحی که امام حسین (ع) دارد، اربعین را رقم می‌زند، گفت: اربعین اجتماعی فرا دینی است و حتی افرادی در آن حاضر هستند که لائیک محسوب می‌شوند لیکن اربعین پدیده بسیار بزرگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار