با حضور فرماندار ویژه لارستان، مدیر کل فرودگاه، فرماندهان نظامی و انتظامی ۱۵۰ زائر از شهرستان‌ لارستان رهسپار شهر مقدس نجف اشرف و کربلای معلا شدند.

نخستین پرواز مستقیم لارستان به شهر مقدس نجف اشرف ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه از فرودگاه بین المللی حضرت آیت الله آیت اللهی لارستان عازم کشورعراق شد.

داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، امین الله صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان، معاونین وی، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی لارستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و معتمدین، زائرین عتبات عالیات را بدرقه کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این مراسم گفت: از سرگیری مسیر پروازی لارستان به نجف همواره از دغدغه‌ها و آرزو‌های دیرینه مردم این شهرستان بود که امروز سرانجام با رایزنی‌ها و کوشش‌های فراوان این مهم محقق شده است.

داریوش دهقان گفت: توسعه فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان بزرگ در ابعاد مختلف به ویژه در زمینه افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی با قوت و جدیت ادامه دارد و علاوه بر پرواز مستقیم لارستان به نجف شاهد افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی این فرودگاه در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.

او گفت: این پرواز به شماره ۶۰۸۰ متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر، پس از پیگیری‌های مستمر و هماهنگی‌های انجام شده، اجازه پرواز به عراق را دریافت کرد.

فرماندار ویزه لارستان گفت: با این پرواز ۱۵۰ زائر عتبات عالیات از اقصا نقاط استان فارس که اغلب از منطقه لارستان بزرگ هستند، رهسپار شهرمقدس نجف اشرف و کربلای معلا شدند.

دهقان زمان برگشت پرواز را با همین تعداد مسافر روز چهارشنبه هفته آینده ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: با برقراری این پرواز، دوستان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام درکمال آرامش و آسایش سفر خود را انجام خواهند داد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان برای همه‌ی زائرین حسینی (علیه السلام) از خداوند بزرگ آرزوی سلامتی و توفیق زیارتی با معرفت و برای خادمین عزیز در ایران و عراق آرزوی قبولی خدمت به زائران حسینی را مسئلت کرد.

مدیرکل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان هم گفت: تمامی زیرساخت‌ها، امکانات و ظرفیت‌ها به منظور افزایش برقراری پرواز‌های داخلی و خارجی در فرودگاه بین‌المللی آیت الله آیت اللهی لارستان مهیا است و فقط به استقبال مردم در تداوم پرواز‌ها بستگی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.