معاون مسافری راه آهن گفت: ۴۰۰ هزار صندلی در بخش حمل ونقل ریلی برای رفت و برگشت زائران اربعین در نظر گرفته شده است‌.

میر حسن موسوی معاون مسافری راه آهن گفت: با آغاز موج بازگشت زائران از چهارشنبه ۲۳ شهریور تا ۳۰ شهریور، با افزوده شدن ۶ رام قطار فوق العاده، میزان سرویس‌های مسافری این مسیر به بیش از سه برابر ایام عادی افزایش یافته است.

او گفت: در مجموع ۱۶ رام قطار زائران اربعین حسینی را در مسیر خرمشهر - تهران منتقل می‌کند.

همچنین برای بازگشت زائران زاهدانی و یزدی نیز، دو قطار فوق العاده در مسیر‌های خرمشهر - زاهدان و خرمشهر - یزد برای پنجشنبه ۲۴ شهریور در نظر گرفته شده و فروش بلیت این قطار‌ها از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۲ شهریور بصورت حضوری و اینترنتی انجام شده است.

موسوی گفت: در مسیر مشهد-تهران- کرمانشاه ظرفیت خود را ۳برابر کرده ایم و بلیت به صورت اینترنتی عرضه و از ۲۳ تا ۳۱ شهریور تعداد این قطار‌ها سه برابر شده است .در مسیر خرمشهر به تهران و خرمشهر به مشهد قطار موجود است و بلیت زائران به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

او گفت: ۲رام قطار خرمشهر-زاهدان و خرمشهر-یزد در نظر گرفته شده است.  همچنین برای تسهیل سفر زائران از مرز شلمچه قطار فوق‌العاده ۲۴ ساعته پیش بینی شده که مسافران به خرمشهر و از خرمشهر از طریق قطار‌های حومه‌ای به اهواز جابه جا می‌شوند. در ایام پیک ۴۰۰ هزار  صندلی در بخش ریلی برای ارائه خدمات به زائران در نظر گرفته ایم.

برچسب ها: حمل ونقل ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار