مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از ابلاغ دو ردیف تسهیلاتی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در امسال خبر داد.

 رحیمی گفت: با عنایت به ابلاغ دو ردیف تسهیلات ریالی سرمایه‌ای آب و کشاورزی و سرمایه‌ای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال ۱۴۰۱ در مناطق کمتربرخوردار و با عاملیت بانک کشاورزی، متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان می‌توانند برای بهره مندی از این تسهیلات با ثبت نام در سامانه سیتا و پس از بررسی و تایید طرح توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و سازمان به بانک کشاورزی مراجعه کنند.

او  افزود: نرخ سود تسهیلات آب و کشاورزی برای طرح‌های گلخانه، پرورش ماهی در قفس و خدمات مکانیزه کشاورزی ۵.۱۲ درصد و برای سایر طرح‌های مجاز نظیر اجرای روش‌های نوین آبیاری، تامین، تصفیه و انتقال آب، طرح‌های جدید و توسعه‌ای واحد‌های دامپروری، پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی ۱۴ درصد و برای تسهیلات صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی ۱۵ درصد است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: دوران تامین مالی طرح شامل دوران مشارکت و تنفس حداکثر دو سال و مدت بازپرداخت تسهیلات نیز پنج سال (حداکثر ۸۴ ماه) می‌باشد. با توجه به شناور بودن تسهیلات مذکور در مناطق کمتربرخوردار کشور، لازم است متقاضیان مراحل ثبت نام در سامانه سیتا و پیگیری پرونده تسهیلاتی در بانک عامل را تسریع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار