مرکز رسانه قوه قضائیه مستند «روایت نوید» را که به ناگفته‌های پرونده نوید افکاری از زبان خودش اختصاص دارد را برای اولین بار منتشر کرد.

نوید افکاری پس از طی یک فرایند طولانی دادرسی نهایتا با تأیید دیوان عالی کشور به قصاص نفس محکوم شد و سرانجام پس از گذشت دوسال از قتل مرحوم ترکمان در ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ حکم قصاص وی به اجرا درآمد.

البته داستان نوید افکاری به پرونده قتل حسن ترکمان خلاصه نشد و پرونده افکاری به محور اصلی یک هجمه همه‌جانبه از طرف شبکه رسانه‌های معاند علیه نظام قضایی ایران تبدیل شد.

در ادامه می‌توانید مستند «روایت نوید» که به ناگفته‌های پرونده نوید افکاری از زبان خودش اختصاص دارد را ببینید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
کاش صدا سیما شفاف سازی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
خیلی قانع کننده بود!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
من که مدارکو ندیدم اما اگر واقعا مدارک دال بر قاتل بودنش بوده دم قاضیش گرم که با این همه فشار از حق کوتاه نیومده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
دوست عزیز طرف زده یه نفر به قتل رسونده این اتهام سال 98 تایید کردن برای الان نیست ای کاش دستگاه قضایی همون سال این مستندات رسانه ای می کرد شما اگه اعضای خانواده ات رو تو خیابون بدون هیچ دلیلی حتی برای سر گرمی با سلاح سرد بزنن باز هم قانع نمی شوید متاسفانه ما ایرانی ها فقط نشستیم پای بی بی سی فارسی و صدای آمریکا و ایران اینترنشنال تغذیه شده عربستان سعودی هر چی میگن زود باور می کنیم در صورتی من به عنوان یک شهروند عادی که انتقادات زیادی نسبت به سیستم اداره و مملکتی دارم و منتقد هستم نه اغتشاش گر و آشوب گر خواهشم از شما دوستان و هموطنان اینه درباره اخباری که چه از رسانه داخلی چه خارجی دریافت می کنیم یه ذره تفکر کنیم و زود نتیجه گیری نکنیم و بازیچه دست بقیه نشیم .... خداوند به خانواده مقتول و صبر بده و آقای نوید افکاری انشالله مورد رحمت و بخشش ایزد الهی قرار بگیرد
آخرین اخبار