مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲۳ شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


سلام من از شما خواهش می‌کنم که برای ما پیگیری این حدف کارت پایان خدمت از شرایط اعطای وام باشید من چندبار است که به بانک معرفی می‌شوم، ولی هربار از من کارت پایان خدمت می‌خواهند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام، لطفا درمورد وضعیت آب شرب روستای نیسیان منطقه مرکزی شهرستان اردستان اصفهان هم رسیدگی به عمل آید تا از آب شرب پایدار تصفیه شده استانی بهره‌مند شوند روستا چند سال است دارای سیستم لوله کشی آب بوده، ولی قابل شرب نیست وساکنین از آب تانکر سیار استفاده می‌کنند. تشکر


در منطقه کوی نصر، خیابان جواد فاضل جنوبی کسبه مرکز خرید نصر مکرر خودرو و موتورسیکلت داخل پیاده رو پارک می‌کنند و علی رغم تماس‌های هیچ پیگیری جهت رفع این مشکل نشده است.


سلام جولان سگ‌های ولگرد در پارک‌های تهران بسیار نگران کننده است. شب‌ها اصلا نمی‌شود در پارک قدم زد. لطفا پیگیری کنید.


با عرض سلام و خسته نباشید، ما دانشجویان دانشگاه سمنان هستیم و از ۱۹ شهریور کلاس‌های ما به صورت حضوری شروع شده، ولی هیچکدام از خوابگاه‌ها هنوز بازگشایی نشده وهیچ اسکانی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
با سلام وتشکر ازپی گیری مشکلات و انعکاس به مبادی مربوطه .
آخرین اخبار