انتخاب جمشید زند به عنوان رئیس اتحادیه صنف لوازم ساختمانی گمانه زنی‌ها را برای بازگشت او به ریاست اتاق اصناف اراک تشدید کرده است.

در نوشتار قبلی گفته بودیم که جمشید زند که پیش از این رئیس اتحادیه صنف منسوجات بوده به مدت ۲ دوره ۴ ساله از سوی اعضای شورای اتاق اصناف مرکز استان مرکزی به عنوان رئیس این اتاق انتخاب شده و اکنون طبق قانون دیگر نمی‌تواند رئیس اتاق اصناف اراک باشد مگر اینکه با شرایطی خاص داوطلب شود.

شرایط خاص این بود که زند از اتحادیه صنف دیگری غیر از صنف منسوجات داوطلب شده و رئیس اتحادیه صنف جدید شود و دوباره به عنوان گزینه رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی مطرح شده و در انتخابات شرکت کند.

دیروز انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف لوازم ساختمانی تاسیسات و ابزار و یراق برگزار و جمشید زند برای چهار سال به عنوان رئیس این اتحادیه انتخاب شد؛ به این ترتیب  شرایط خاصی که گفته شد طی شده و زند می‌تواند دوباره به عنوان گزینه رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در انتخابات شرکت کند و گمانه زنی‌ها برای بازگشت او به ریاست اتاق اصناف اراک تشدید شده است.


انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف لوازم ساختمانی تاسیسات و ابزار و یراق دیروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ باحضورنماینده استانداری مرکزی، نماینده سازمان صنعت معدن و تجارت استان نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتاق اصناف، هیات اجرایی برگزاری انتخابات و اعضای تحت پوشش این اتحادیه برگزار شد.

در این انتخابات جمشید زند به عنوان رئیس اتحادیه صنف انتخاب شد، سعید خسروانی به عنوان نایب رئیس اول، حسن خسروانی ملایری نایب رئیس دوم، مرتضی پوراسلامی دبیر، پیمان فراهانی به عنوان خزانه دار ومحمد رحمان خسروانی ملایری به عنوان بازرس اصلی اتحادیه انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.