عرضه دو ملک شهرداری تهران در قالب آپارتمان‌های غیرنوساز مسکونی لحظاتی قبل در بورس کالا صورت گرفت.

عرضه دو ملک شهرداری تهران در قالب آپارتمان‌های غیرنوساز مسکونی لحظاتی قبل در بورس کالا انجام شد و کارگزاران در حال رقابت برای خرید هستند.  
قیمت پایه واحد آپارتمانی مسکونی ۱۰۵ متر مربع (واقع در تهران، سعادت آباد) با قیمت پایه ۹.۱ میلیارد تومان و قیمت واحد آپارتمانی مسکونی ۱۶۸ مترمربع (واقع در تهران، سعادت آباد) ۱۶.۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

آقای حمید رضا رحمنی رئیس اداره ناظران امورتالار‌های بورس کالا گفت:امروز دو ملک شهرداری در تالار املاک و مستغلات عرضه شد دو ملک یکی با ۱۰۵ متر و دیگری ۱۶۰ متر در منطقه سعادت آباد بودند که با قیمت پایه ۹ میلیارد ۱۰۰ میلیون تومان و ۱۶ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان خریداران به رقابت پرداختند در عرضه اولیه سه تقاضا رقابت داشتند که پس از ۴۰ دقیقه رقابت ۱۴ درصد نسبت به قیمت پایه رقابت شد و با قیمت ۱۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

او گفت: در خصوص ملک بزرگتر نیز ۴ تقاضا وجود داشت که با توجه به رقابت ۴۰ دقیقه‌ای ۲۲.۴۲ درصد رقابت در نهایت به قیمت ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد رقابت قرار گرفت و در فرآیند حراج طی یک رقابت شفاف قیمت‌های واقعی نسبت به منطقه شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار