مالکی با اشاره به روند توزیع اعتبارات استانی، گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات استانی مربوط به سال ۱۴۰۰ در بین شهرستان‌های استان توزیع شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت:  اعتبارات استانی مربوط به امسال در بین شهرستان‌های استان سمنان در اختیار فرمانداران قرار گرفته و میزان جذب و تقسیم اعتبار در بین دستگاه‌ها  بر عهده فرمانداران است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی پایان سال مالی ۳۱ شهریور ماه تعیین شده است و بر این اساس دستگاه‌های اجرایی تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ فرصت دارند، اعتبارات امسال را جذب کنند.

مالکی با اشاره به زمان باقیمانده تا پایان سال مالی برای جذب اعتبارات استانی مربوط به سال ۱۴۰۰ و اعتبارات مرحله اول مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان فقط تا پایان شهریوماه امسال فرصت دارند تا از بازگشت اعتبارات عمرانی به خزانه جلوگیری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان به اعداد و ارقام مربوط به میزان اعتبارات و جذب اشاره نکرد و افزود: در صورت جذب نشدن اعتبارات، این منابع به خزانه بازگشت داده خواهد شد.

وی در زمینه میزان جذب اعتبارات مربوط به مصوبه سفر رئیس جمهور به استان سمنان، یادآور شد: میزان جذب اعتبارات در این زمینه مطلوب و امید است با همراهی دستگاه‌های اجرایی در مدت زمان باقیمانده جذب اعتبارات از این محل به ۱۰۰ درصد برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.