معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مهمتر از ستاد تامین استان است و جلسات آن باید هفتگی برگزار شود.

رحمان جلالی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که با محوریت اشتغال جوانان برگزار شد، با تاکید بر اینکه جلسات باید آرایش قرارگاهی و عملیاتی داشته باشند، گفت: جمهوری اسلامی از جامعه صنعتی به سمت جامعه اطلاعاتی سوق یافته و جامعه اطلاعاتی اشتغال خود را می‌طلبد؛ لذا برای این جلسات باید اهمیت زیادی قائل بود.

او، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان را مهمتر از ستاد تامین استان می‌داند و می‌گوید: وقتی مشکل اشتغال جوانان حل شود، بسیاری از معضلات اجتماع حل می‌شود و جلسات این ستاد باید هفتگی برگزار شود.

جلالی، تنها راه نجات کشور را دادن امید دانست و گفت: روش این قرارگاه باید داشبورد محور باشد.

به گفته او، فرمانداران باید پای کار و به دنبال اشتغال پایدار باشند؛ لذا ساختار این جلسه و نگاه و نگرش کسانی که متولی این امر هستند باید تغییر کند.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر حضو الزامی مدیران در این جلسات می‌گوید: قرارگاه باید میز رصد و پایش داشته باشد و هفتگی برگزار شود و آمار دقیق در این جلسات ارائه داده شود تا اطلاعات صحیح مبنای تصمیم گیری‌های موثر باشد.

به گفته او، بسیاری از مشکلات کشور فرهنگی بوده و دستگاه‌های فرهنگ ساز در این جلسات باید حضور داشته باشند.

جلالی می‌گوید: رسانه‌ها باید یکی از بازو‌های این قرارگاه باشند و در این قرارگاه باید از موازی کاری دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال جلوگیری کرد ضمن آنکه به این نکته نیز توجه داشت که برای امنیت در حوزه جوانان و نشاط اجتماعی، باید سرمایه گذاری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار