نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس گفت: عده‌ای در کازرون در تلاش جهت تعطیل کردن طرح تونل محرم هستند، اما من به عنوان وکیل مردم کازرون، جلوی این سنگ اندازی‌ها را خواهم گرفت.

فریدون عباسی دوانی نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی در نشست با فعالان اجتماعی در خصوص توجیه فنی تونل محرم و وضعیت این تونل اظهار کرد: این مسئله که تونل محرم توجیه فنی دارد یا ندارد و اینکه ساخت آن اقتصادی است یا نه بر عهده من و شما نیست.

او با بیان اینکه استناد ما به نظرات کارشناسان وزارتخانه مربوطه است، افزود: در حال حاضر ضرورت اتمام این طرح در وزارت راه مشخص شده است.

فریدون عباسی دوانی ادامه داد: مجوز حفر تونل از ۲ سمت گرفته شده و پیمانکار با جدیت در حال اجرای طرح است.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی گفت: از خود کازرون عده‌ای در تلاش جهت تعطیل شدن این طرح مهم هستند، اما من به عنوان وکیل مردم کازرون، جلوی این سنگ اندازی‌ها را خواهم گرفت.

او بیان کرد: به علت کمبود بودجه جهت تامین مالی این طرح، ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ماده ۵۶ اختصاص داده شده است.

فریدون عباسی دوانی تصریح کرد: پس از یک سال پیگیری و جلسات متعدد جهت تخصیص این وام، تنها یک امضا باقی مانده است که با گرفتن آن پول خوبی به طرح تزریق خواهد شد.

او ادامه داد: بازپرداخت این تسهیلات به عهده دولت است و اینکه عده‌ای در فضای مجازی بدنبال القای این مورد هستند که با این کار شهرستان بدهکار شده است، از عدم تسلط و اشرافیت اطلاعاتی آن‌ها در این زمینه نشات می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار