تولید روغن زیتون ۱۰ هزارتن مازاد بر نیاز کشور، تولید روزانه نفت ایران به بیش از ٢.۵ میلیون بشکه رسید و اعلام قیمت تضمینی کلزا و سویا از اخبار اقتصادی امروز است.

مهمترین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه ۲۲ شهریور به شرح زیر است:

قیمت تضمینی کلزا و سویا اعلام شد
وزیر جهاد کشاورزی قیمت تضمینی کلزا و سویا و سیاست های حمایتی دولت در این زمینه را اعلام کرد.

صادرات لنت را در دستور کار خود قرار داده ایم
برادران گفت: طی ۳ ماه نخست امسال افزایش تولید قابل توجهی در حوزه لنت داشتیم و اعلام آمادگی شده حتی صادرات هم داشته باشیم.

بیش از ۲ میلیون نفر در قرعه کشی پژو پارس ثبت نام کردند
در سومین دوره نام نویسی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ، ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار نفر متقاضی پژو پارس و یک میلیون و ۵۶۶ هزار نفر متقاضی پژو ۲۰۶ بودند.

بیانیه سازمان بنادر در مورد وضعیت خدمه ۲ کشتی یونانی توقیف شده
سازمان بنادر و دریانوردی با صدور بیانیه‌ای درخصوص آخرین وضعیت محموله توقیف شده ۲ فروند کشتی یونانی و خدمه آن‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

تولید روزانه نفت ایران به بیش از ٢.۵ میلیون بشکه رسید
طبق تازه‌ترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران در ماه اوت ۵ هزار بشکه در روز افزایش یافته و به ۲ میلیون و ۵۷۲ هزار بشکه رسیده است.

تولید روغن زیتون ۱۰ هزارتن مازاد بر نیاز کشور است
رئیس شورای ملی زیتون گفت: با توجه به شرایط مساعد اقلیمی، تولید زیتون نسبت به سال قبل ۲۵۰ درصد رشد داشته که در تاریخ، برداشت این میزان از روغن زیتون بی سابقه بوده است.

توسعه کشاورزی بدون مکانیزاسیون امکان پذیر نیست/ تراکتورهای فرسوده علت اصلی هدررفت ۴۰ درصدی محصولات
با وجود اهمیت توسعه مکانیزاسیون در ارتقای امنیت غذایی، اما بالا بودن قیمت ماشین‌آلات و نبود تناسب آن با درآمد کشاورزان موجب شده تا تراکتورهای فرسوده در مزارع استفاده شوند.

هیچ خللی در پرواز‌های داخلی ایجاد نشده است
سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاخیر پرواز‌های اربعین همانند سایر ایرلاین‌ها بوده و چندان زیاد نبوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار