سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: چهار درصد باقیمانده مطالبات گندمکاران استان به ارزش ۳۰۴ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان در روزهای آینده پرداخت می‌شود.

تحصیلی گفت: ۹۶درصد مطالبات گندمکاران استان سمنان پرداخت شده و چهار درصد باقیمانده با عنایت وزیر جهادکشاورزی در سفر به استان سمنان طی سه یا چهار روز آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از ۶۴ هزار تن گندم امسال از کشاورزان استان سمنان خرید تضمینی شد که این میزان خرید نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

تحصیلی تصریح کرد: امسال ۲۲ هزار تن گندم بیشتر از سال گذشته در استان سمنان خرید تضمینی شد.

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه کلزا یک محصول راهبردی است، گفت:۶۳۰ تن دانه روغنی کلزا امسال از کشاورزان استان خرید تضمینی شد.

وی ابراز داشت: ارزش ریالی دانه‌های روغنی خریداری شده از کشاورزان استان سمنان ۱۴۵ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال است که ۱۰۰ درصد مطالبات پرداخت شده است.

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه با توجه به اقلیم مناسب شهرستان‌ میامی بیشترین سطح زیر کشت کلزای استان در این شهرستان انجام می شود، گفت: بیشترین میزان کلزای خرید تضمینی شده در استان نیز مربوط به شهرستان میامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار