بیش از ۱۷۰ دستگاه کامیون جهت حمل رایگان موکب اربعین از مازندران به کشور عراق روانه شدند.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۱۷۰ دستگاه کامیون با مشارکت کانون انجمن‌های صنفی کارگری و کارفرمائی، اتحادیه حمل بار و شرکت‌های حمل و نقل و باربری استان جهت رفع چالش‌ها و دغدغه‌های برگزاری مراسم اربعین حسینی در اقدامی جهادی جهت حمل رایگان موکب اربعین به کشور عراق روانه شدند.

او افزود: حرکت خودجوش و جهادی ارسال رایگان کامیون بطور رایگان جهت حمل موکب اربعین نشان دهنده ارادت مردم به اعتقادات مذهبی است.

جهانیان گفت: وقتی صحبت از کار جهادی به میان می‌آید ذهن‌ها به سمت اجرای طرح‌های عمرانی می‌رود، اما این رفتار جهادگونه امسال بازخورد خود را نشان داده است و همگان را برای انجام امور مربوط به این مراسم پای کار آورده است.

او افزود: در اعزام زائران نیز اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باهمه توان در خدمت زائران امام حسین علیه السلام است و از اول شهریور تا ۲۱ شهریور ۵۶۳ دستگاه اتوبوس ۱۲ هزار و ۵۲۳ زائر سرزمین عشق را جابجا کرده اند.

جهانیان با اشاره به اینکه جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی درحال انجام است از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل ونقل عمومی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.