سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاخیر پرواز‌های اربعین همانند سایر ایرلاین‌ها بوده و چندان زیاد نبوده است.

شمس الدین فرزادی پور گفت: پروازهای اربعین امسال هیچ تاخیر آزار دهنده ای نداشته و میانگین تاخیرات ما همانند سایر ایرلاین ها بوده است. با توجه به آنکه تمامی پروازهای اربعین امسال از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی بوده ، همین انتقال هواپیما به ترمینال سلام خود زمینه ساز تاخیر بوده است‌.

به گفته سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  تاخیر پروازها خود شامل تغییرات آب وهوایی و مشکلات ایجاد شده در فرودگاه نجف بوده که این خود در تاخیر پروازها اثر گذار است.

او می گوید: پروازهای اربعین هیچ خللی در پروازهای داخلی و خارجی ایجاد نکرده و با توجه به آنکه تمامی پروازهای اربعین با هواپیمایی که نیاز به سوخت نداشته باشد انجام می شود بنابراین خللی در سایر پروازها ایجاد نخواهد شد.

او گفت:۳ فروند هواپیما و یک فروند پشتیبان برای پروازهای اربعین در نظر گرفته شده است.

فرزادی پور می گوید:  برای نرخ بلیت پروازهای عراق ما تابع دستورات وزارت راه وشهرسازی هستیم و هرنرخی که اعلام شود به فروش خواهد رسید.

او گفت : فروش بليت پروازهای اربعین به اتمام رسیده و هم اکنون فروش پروازهایی است که  کنسل کرده اند.

زمین گیر شدن ۱۰ فروند ای تی آر

شس الدین فرزادی پور گفت: تا یکی، دو ماه آینده چند فروند هواپیما وارد ناوگان هما می‌شود، اما فعلا ۱۰ فروند از ۱۳ فروند ATR برجامی به دلیل نبود قطعه زمین گیر است و شرکت فروشنده ATR دیگر به ما قطعه نمی‌دهد.

او گفت: مسیر تهران-میلان را به ۲ پرواز در هفته افزایش داداه ایم، مسیر تهران به مونیخ از ۳ مهر آغاز می‌شود.در مسیر رم هم پرواز‌ها افزایش می‌یابد.

سرپرست شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: مشکلات بازنشستگان ایران ایر برطرف شده و هم اکنون حقوق آن‌ها به موقع پرداخت می‌شود.

او گفت: برنامه ریزی برای ورود ناوگان را در دستور کار خود قرار داده ایم و امیدوار هستیم با اضافه شدن این ناوگان شاهد نوسازی صنعت هوایی در کشور باشیم.

 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار