معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام ۴ تیم راهداری برای خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز‌ مهران خبر داد.

قاسمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با هدف تسهیل روند جابه جایی و ساماندهی حمل و نقل زائران خراسان جنوبی در بازگشت از مراسم اربعین حسینی به مبدأ استان ۴ تیم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مرز مهران اعزام شده اند.

او افزود: هم اکنون ۱۸ نیرو‌ی اداره کل راهداری با ۷ دستگاه خودروی عملیاتی دوکابین برای تسهیل در جابه جایی و بازگشت زائرین در مرز مهران مستقرند.

قاسمی اظهار کرد: همکاران راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای برای ساماندهی و هماهنگی بازگشت زائران تا پایان طرح جابه جایی اربعین حسینی در مرز مهران مستقرند تا زائران استان در بازگشت با مشکلی موجه نشوند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: تیم‌های اعزامی با نظر مسئولان ستاد اربعین در مرز مهران ساماندهی و خدمات مورد نظر ستاد را به زائران ارئه می کنند.

او با اشاره به اینکه با تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل‌ و نقل عمومی، سعی شده از ظرفیت حمل و نقل مسافربری استان برای خدمت رسانی به جابه‌جایی زائران اربعین حسینی استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار