مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آمادگی اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی سپاه برای اسکان و پذیرایی روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر در استان در موج بازگشت زوار خبر داد.

یونس عزیزی با اشاره به آمادگی سپاه برای اسکان و پذیرایی زوار اربعین در استان، اظهار کرد: تمامی مراکز اقامتی سپاه نبی اکرم (ص) از ورودی استان کرمانشاه در شهرستان کنگاور تا مرز خسروی در اختیار زوار اربعین قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آمادگی سپاه برای اسکان زائران در استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون ظرفیت‌های راهیان نور سپاه نبی‌اکرم (ص) استان برای پذیرایی و اسکان حدود ۵۰ هزار نفر در استان فراهم است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: اردوگاه فرهنگی تربیتی توحید در ورودی شهر کرمانشاه با ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ نفر، زائرسرای کربلا در میدان جمهوری باظرفیت ۵۰۰ نفر و سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری در بلوار شهید بهشتی با ظرفیت بیش از هزار نفر از سوی سپاه برای اسکان زائران پیاده روی اربعین در شهر کرمانشاه آماده شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر این‌ها سالن‌های ورزشی و مساجد هم برای اسکان زوار در استان آماده شده که در صورت نیاز از این ظرفیت‌ها هم استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به رایگان بودن ارائه خدمات در اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور استان برای زوار اربعین، گفت: زوار با ارائه مدرک شناسایی می‌توانند از خدمات رایگان برخوردار شوند.

وی از زوار اربعین خواست مرز خسروی در استان کرمانشاه را برای بازگشت به کشور بعد از شرکت در مراسم پیاده روی اربعین انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.