مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : ۶۳۰ خدمت مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه ارائه شده است.

مختار خزاعی مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۳۰ مورد خدمت به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ارائه شده که احداث مسکن، احداث فضای جانبی مانند حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و لوله کشی منازل از جمله این خدمات است.

وی افزود: تعمیرات ۴۸۰ واحد شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد از ابتدای سال انجام شده و ۱۴۰ واحد در قالب ۲ تفاهم نامه که ۱۰۰ واحد آن با سازمان بسیج سازندگی و ۴۰ واحد دیگر با بنیاد مستضعفان در حال اجرا و در دست اقدام است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: تسهیلات بهسازی مسکن روستایی که با همکاری بنیاد مسکن به بانک‌ها ارسال شده و در قالب ضمانت زنجیره‌ای و به تناسب پیشرفت فیزیکی تا مبلغ مصوب دولت که همان ۱۰۰ میلیون تومان است به مددجویان اعطا می‌شود.

وی گفت: تسهیلات دیگری که مددجویان می‌توانند از آن استفاده کنند از محل صندوق امداد ولایت برای امور مسکن تا ۵۰ میلیون تومان قابل پرداخت است.

خزاعی بیان کرد: در حال حاضر تفاهم نامه‌ای با همکاری سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن برای ساخت مسکن ۲۹۰ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در حال اجرا است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.