همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس، ۲۰ عنوان ویژه برنامه با هدف نهادینه کردن فرهنگ ایثار، شهادت و آزادگی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان کیفی سازی برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت جهاد تبیین و ایثارگران حاضر در جبهه‌ها را ضروری دانست و گفت: نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس یکی از راهکار‌های موثر برای صیانت از جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

مجید صفدریان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، برنامه عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدای استان همدان (۳۱ شهریور) همزمان با سراسر کشور و با حضور مقامات و مدیران اجرایی برگزار می‌شود.

او گفت: دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران در قالب طرح سپاس با همکاری مدیران دستگاه دولتی، نهاد‌های نظامی و انتظامی و نواختن زنگ ایثار در ۶ مهرماه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان همدان است.

او برگزاری آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای فاجعه منا در چهارم مهر با عنوان کنگره لاله‌های سفید را از دیگر ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان همدان عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، ثبت و ضبط خاطرات خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران در تمامی شهرستان ها، تجلیل از دانش آموزان ممتاز سال تحصیلی۱۴۰۰- ۱۴۰۱ و نیز برگزاری مسابقات ورزشی ویژه خانواده‌های ایثارگران را از دیگر برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

به گفته وی، تبیین ارزش‌های دفاع مقدس چراغ راهی برای نسل جوان کشور است تا با روحیه خودباوری در راستای اهداف انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.