شهردار مهاباد از احداث ایستگاه جدید آتش نشانی شماره ۴ در شهرک فجر این شهر با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان خبر داد.

بابک رستم پور شهردار مهاباد گفت: با توجه به توسعه شهری و گسترش محدوده‌های مسکونی در برخی از مناطق شهر به ویژه مناطق بالادست و کمبود ایستگاه آتش نشانی در راستای پوشش حوادث و امداد و نجات شهروندان، شهرداری مهاباد در نظر دارد تعداد ایستگاه‌های موجود سطح شهر را افزایش دهد.

وی گفت: در این راستا زمینی به مساحت حدود ۵ هزار و ۷۰۰ مترمربع در شهرک فجر برای این منظور در نظر گرفته شده و برای ایجاد ساختمان این ایستگاه مساحتی در حدود ۵۴٠ مترمربع از آن وارد فاز اجرایی شد.

شهردار مهاباد در خصوص اعتبار این پروژه نیز گفت: یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان از طریق ذیحسابی و ۴ میلیارد تومان هم تخصیص از طریق شهرداری خواهد بود.

رستم پور با اشاره به اینکه با احداث این ساختمان تعداد ایستگاه‌های آتش نشانی شهر به ۴ مورد افزایش می‌یابد، گفت: با احداث ایستگاه جدید ارائه عملیات امداد و اطفاء حریق سریع‌تر و مطلوب‌تر صورت می‌پذیرد.

وی می‌گوید در ادامه محدوده عملیاتی این ایستگاه مناطق شهرک فجر، سیدآباد، کوی دانشگاه، بهارستان، کوی زیبا، کانی صوفی رشید و زمین‌های شهرداری و همچنین کمک رسانی به سایر ایستگاه‌های سطح شهر تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.