با رای مجمع انتخاباتی هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل کشاورز برای چهار سال آینده به عنوان رئیس هیات استان انتخاب شد.

مجمع انتخابات هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل با حضور اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، بیدار دل معاون ورزش و حقی مقدم رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل واعضای مجمع موتوسواری و اتومبیلرانی استان برگزارشد.

برای انتخابات هیات استان اردبیل تنها یعقوب کشاورز اعلام آمادگی کرده بود.
در پایان رای گیری این هیات یعقوب کشاورز با کسب ۱4 رای از ۱5 رای ماخوذه برای چهار سال آینده رئیس هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل شد.

یعقوب کشاورز سابقه حضور در ریاست هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل به مدت ۲ دوره را در کارنامه خود دارد.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل هم مطالبه اساسی ورزشکاران رشته اتومبیلرانی و موتورسواری را راه اندازی پیست این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم با حمایت فدراسیون و اداره کل ورزش و مسئولان این امر هرچه زودتر محقق شود.

یعقوب کشاورز گفت: رایزنی‌ها برای اختصاص زمین به این پیست انجام شده که با حمایت مسئولان و فدراسیون و اداره کل ورزش این امر تحقق می‌یاید.

او ازبرگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری در این رشته در استان خبر داد و گفت: ساماندهی و بیمه ورزشکاران هم مبنای کار قرار می گیرد.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان اردبیل گفت: این رشته ورزشی در شهرستان‌ها نیز فعال می‌شود و برنامه ریزی هدفمند برای توسعه این ورزش مبنای کار قرار می‌گیرد.

کشاورز می گوید: با وحدت و همدلی و همراهی پیشکسوتان و مسئولان و رسانه‌ها و ورزشکاران و مربیان انتظار می‌رود شاهد رشد و توسعه اتومبیلرانی و موتورسواری در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.