مسعود سلیمانی گفت: عملکرد تیم مردان در مسابقات جهانی پدل رضایت بخش بود و جایگاه سومی را به دومی تبدیل کردند.

 مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش  در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم پدل ایران در رقابت‌های مرحله مقدماتی قهرمانی جهان در مصر اظهار کرد: تیم بانوان برای نخستین بار بود در چنین مسابقاتی شرکت می‌کردند و توقع زیادی هم از آن‌ها نمی‌رفت تا به سکو برسند و تنها برنامه ما این بود یک محک جدی بخورند که خوشبختانه توانستند پاسخ اعتماد ما را به شکل خوبی بدهند. بانوان دست به کار بزرگی زدند و توانستند تیم تایلند را که از حضور مربی اسپانیایی بهره‌مند بود را شکست دهند. اگر چه نتیجه ۲ بازی را واگذار کردند، اما تجربه خوبی از حضور در آن کسب کردند.

او افزود: بیشتر تمرکز و انرژی ما روی بخش مردان بود که ورزشکاران ما توانستند با پیروزی برابر اکثر رقبای خود  جایگاه دوم را به دست آورند. حتی در فینال هم بازیکنان ما فاصله زیادی تا شکست مصر نداشتند، اما یکسری اتفاقاتی در حین بازی رخ داد که باعث شد تا به جایگاه دومی بسنده کنیم. بازیکنان ما فوق‌العاده بودند و با نتیجه‌ای که گرفتند جای هیچ حرف و حدیثی بازی نگذاشتند. عملکرد تیم مردان رو به رشد و پیشرفت بود و توانستیم جایگاه سومی دوره قبل خود را تا نایب قهرمانی ارتقاء دهیم.

بابت تاخیر در صدور روادید به مسئولان فدراسیون جهانی  اعتراض کردیم 

رئیس فدراسیون اسکواش بیان کرد: در حین برگزاری مسابقات هم اجلاس بین کشور‌های عضو برگزار شد و ما در آن درخواست برگزاری دوره داوری و مربیگری داشتیم و به رئیس ژاپنی بخش پدل آسیا درخواست دادیم تا موافقت خودشان را اعلام کنند تا در خود ایران مرکز آکادمیک پدل تشکیل دهیم. در کنار آن هم چند اعتراض به فدراسیون جهانی داشتیم برای تاخیری که در بحث صدور روادید برای ما پیش آمد و روز پیش از شروع مسابقات ورزشکاران به مصر فرستاده شدند. متاسفانه شرایط برای اعزام کاپیتان تیم بانوان به همراه یک نفر دیگر و از همه مهم‌تر سرمربی تیم آقایان برای حضور در مصر میسر نشد. خواستار این شدیم با توجه به گستردگی زیاد پدل در سطح قاره آسیا یک نفر به تنهایی نمی‌تواند تمام کار‌ها را انجام دهد و باید هر مسئولیتی به یک کشور سپرده شود.

سلیمانی درباره وضعیت بازنشستگی خود و این که با پایان دوره ریاست او در ۲۶ شهریور، آیا سرپرست برای فدراسیون از سوی وزارت ورزش تعیین خواهد شد یا خیر؟ بیان کرد: هنوز به صورت رسمی نامه‌ای مبنی بر این که بازنشسته شده‌ام از طرف وزارت ورزش ابلاغ نشده و منتظر ابلاغ رسمی هستم. البته من سرباز نظام هستم و هر زمان به من بگویند بدون هیچ مخالفتی خواهم رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار