معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تسریع انتقال کتاب های درسی در سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف استان خبر داد.

مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص فرایند توزیع کتب در استان بیان کرد: روند انتقال کتب درسی سال تحصیلی جدید به مناطق تسریع می‌شود تا در خصوص کتب درسی دانش‌آموزان و والدین دغدغه‌ای نداشته باشند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: دیر اقدام کردن برای ثبت‌نام از مشکلاتی است که در توزیع کتب درسی با آن مواجه هستیم.

منتجب در خصوص این بازدید‌ها اظهار داشت: بازدید صورت‌گرفته از انبار کتب درسی به‌منظور بررسی روند توزیع کتب بوده و تا کنون ۹۵ درصد کتب در استان اصفهان توزیع شده است و درصدد هستیم تا پیش از شروع سال تحصیلی این فرایند تکمیل یابد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشگاه‌ها و مدارس به‌منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌ریزی جهت آماده سازی مناسب در فرصت باقی‌مانده پیش از آغاز سال تحصیلی صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
والا به ما هنوز کتابی تحویل ندادن.