ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل در نشست خود مشکلات بیش از ۱۹ واحد و طرح تولیدی استان را بررسی و راهکار‌های لازم برای حل این مشکلات ارائه شد.

نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل با حضور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مسئولان و سرمایه‌گذاران استان برگزار شد.

استاندار اردبیل در این نشست با تأکید بر لزوم بررسی مستمر مشکلات واحد‌های تولیدی از سوی دستگاه‌ها و بانک‌ها و تسهیل روند فعالیت این واحد‌ها گفت: چنان‌چه در روند اقدامات اجرایی، مشکلی برای سرمایه‌گذاران ایجاد شود، ستاد تسهیل برای رفع این مشکلات و تسریع در روند اجرا اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بر اساس این گزارش در این نشست مشکلات بیش از ۱۹ واحد و طرح تولیدی استان در زمینه‌هایی همچون بانکی، خدمات، شهرک‌های صنعتی و صدور مجوز‌ها بررسی و راهکار‌های لازم برای حل این مشکلات ارائه شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل در نشست‌های مستمر و منظم مشکلات واحد‌های تولیدی را مورد بررسی قرار داده و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

در تازه‌ترین خبر در این زمینه با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده طی ماه‌های اخیر مشکلات کارخانه سبلان پارچه به عنوان بزرگترین واحد نساجی در شمال غرب کشور برطرف و زمینه برای توسعه بخش‌هایی مختلف آن فراهم شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.