رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد گفت: نظارت بر قرارداد‌های شهرداری به منظور آسیب شناسی در انضباط مالی و پیشگیری از تخلفات ضروری است.

نیکونژاد گفت: دو بخش امور نظارت بر پیمان‌های شهرداری و دبیرخانه کمیسیون حفاری‌های شهرداری به عنوان ناظرین عالی این کمیسیون در امور مربوط به پیمان‌ها و قرارداد‌ها هستند.

او گفت: در اجرای قرارداد‌ها و پیمان‌ها باید به گونه‌ای عمل شود که خدا، قانون و عدالت، محور تصمیمات و نظارت  بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری باشد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در این راستا با نظارت دقیق، ضمن جلوگیری از فساد، شفاف سازی تعهدات پیمانکاران، آموزش لازم به کارکنان، حراست از بیت المال صورت میگیرد. باید نسبت به پیگیری و الزام پیمانکاران به تعهدات خود اقدامات لازم انجام شود و در نهایت با پیمانکاران تسویه حساب شود.

نیکونژاد گفت: گزارش‌های مردمی از برخی پیمانکاران در اجرای پروژه‌ها به شورا ارسال شده است که باتوجه به تورم موجود، افزایش قیمت‌ها و عدم پیش بینی این موارد توسط پیمانکار و کارفرما اجرای پروژه با نقص‌هایی رو برو است که باید به طور جد پیگیری شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.