معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: بهسازی روستا‌های هدف گردشگری با همکاری سازمان میراث فرهنگی برای رونق گردشگری در این روستا‌ها از اولویت‌های بنیاد مسکن است.

آقای شاملو در بازدید از طرح هادی روستا‌های اولی کندی، گلزار و گلوجه تبریز گفت: در این راستا اعتبار مناسب از سوی بنیاد مسکن تخصیص می‌یابد.

وی اظهار داشت: آذربایجان شرقی با توجه به دارا بودن بافت تاریخی در روستا‌های خود از اهمیت ویژه‌ای در این خصوص برخوردار است و به طور یقین در آینده گام‌های خوبی در این زمینه در این استان برداشته می‌شود.

آقای شاملو با اشاره به اختصاص اعتبار مورد نیاز برای توسعه روستا‌های کمتر توسعه یافته از محل اعتبارات ملی، ادامه داد: قیر یارانه‌ای نیز جهت بهسازی معابر و اجرای طرح‌های هادی روستا‌های کشور اختصاص می‌یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به عملکرد این بنیاد در روستاها، گفت: بنیاد مسکن شهرستان تبریز از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح هادی، جدول گذاری و سنگفرش روستا‌های اولی کندی و گلوجه نزدیک به یک میلیارد تومان اعتبار هزینه کرده است.

آقای سروری افزود: برای تکمیل و اتمام عملیات جدول گذاری، سنگفرش و اصلاح معابر روستای گلزار از محل اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری بیش از ۲۶۰ میلیون تومان هزینه شده و با اجرای طرح متنوع در این سه روستا، ۷۵۰ خانوار با بیش از سه هزار نفر از نعمت اجرای این طرح‌ها بهره‌مند شده اند.

برچسب ها: طرح هادی ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.