مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت:  ماموران پلیس آگاهی این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران ۲ تن آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و جهادکشاورزی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اضافه کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بیش از ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی در ادامه گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوئین زهرا

سرهنگ وجیه الله عبدی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: در راستای مطالبات مردمی و پاکسازی مناطق آلوده این شهرستان، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بامحوریت مبارزه با مواد مخدر دردستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی به محل‌های جرم خیز شهر اعزام و در بازرسی ازاین نقاط، ۲۲ نفر معتاد و خرده فروش موادمخدر را دستگیر و یک کیلو و ۲۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه توقیف ۵ دستگاه خودرو سواری و ۳ دستگاه موتورسیکلت ازدیگرتوفیقات این طرح بود.

سرهنگ وجیه الله عبدی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۰ کیلو حشیش از مسافر اتوبوس

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی یک دستگاه اتوبوس مسافربری را، برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، با رعایت موازین شرعی و استفاده از شگرد‌های پلیسی، به یکی از مسافران مشکوک و او را از خودرو پیاده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در بازرسی از وسایل و لوازم مسافر مورد نظر ۱۰ کیلو گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ داود عبدالمالکی در ادامه گفت:  متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.