رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور بازرسی و نظارت برقیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا تا 15 مهرماه در استان اجرا می‌شود.

رامین صادقی گفت: به منظور بازرسی و نظارت برقیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط جهت جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی از ۱۷ شهریورماه جاری شروع و تا ۱۵ مهرماه اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با عنایت به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و شروع سال تحصیلی جدید تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش می‌یابد.

صادقی در ادامه، برگزاری گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده‌های متشکله، نظارت ویژه بر رعایت درصد سود‌های خرده و عمده فروشی و نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، ممانعت از فروش اجباری کالا به همراه دفترچه‌های دانش آموزی، نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب، جلوگیری از توزیع و فروش لوازم التحریر غیر استاندارد را از دیگر اقدامات این طرح برشمرد.

او ادامه داد: براساس تدابیر متخذه در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی، شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند، تا بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.