مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری گفت: تمامی نرخ های مصوب در تابلوهای پایانه مرزی نصب شده و به هیچ عنوان رانندگان اتوبوس حق دریافت مبلغی بالاتر از نرخ مصوب را ندارند.

 داریوش باقر جوان گفت: به هیچ عنوان یک راننده اتوبوس، حق مطالبه مبلغ اضافه از مسافران را ندارد؛ هر یک از شرکت مسافربری که نرخی بالاتر از مصوب دریافت کند، قطعا با آن شرکت برخورد شده و جریمه خواهد شد.

به گفته مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری به هیچ وجه دریافت مبلغ خارج از نرخ مصوب پذیرفته نیست و اگر مسافران شاهد دریافت مبالغ بیشتر توسط رانندگان بودند، با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند تا با توجه به حضور ماموران تعزیرات حکومتی در پایانه ها، با متخلفان  بلافاصله برخورد شود.

براساس این گزارش بررسی های میدانی نشان می دهد که در پایانه های مرزی بسیاری از مسافران به دلیل نبود اتوبوس با نرخ ها ی عجیب و غریب بیش از ۴۰۰ هزار تومان روبرو شده اند که در این زمینه سازمان راهداری به شرکت های حمل و نقلی هشدار داده است که به هیچ عنوان حق ندارند از مسافران نرخی بالاتر از مصوب دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
شما گفتید و ما هم باور کردیم!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
تکلیف مسافرهایی که عراق نمیرن و توی ترمینال های همدان و اصفهان سرگردان هستن چی میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۲۰:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
باشه.چون شما گفتید.حتماً انجام میشه.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
امیدوارم این حرف غیر واقعی رو فقط برای خنده مردم نزده باشید . چون وقتی به راننده و یا شرکتهای مسافرتی این دستور مقامات رو می گوییم هزاران فحش و ناسزا روانه مسئولین میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
چرا اینقدر دروغ بلیط اتوبوس شيراز به شلمچه 3 برابر قیمت اصلی به فروش می رسانند در حالیکه یک روز قبل از آن فقط دو برابر بود
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۳۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
حرف بدون پشتوانه نزنید هرچی مسئولین میگن عکسش اتفاق می افته مثلا :کسی حق نداره مرغ رو بالاتر از 59800 تومن بفروشه الان قیمت 64000 تومنه
باباجان جای حرف عمل کنید
آخرین اخبار