انجام جراحی‌های چشم در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مُهر

رییس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مُهر، از انجام عمل‌های جراحی چشم از سوی یکی از متخصصان جوان این شهرستان، خبر داد.

هادی اکبری رییس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مُهر گفت: در مدت ۲ هفته گذشته، ۸ جراحی چشم در بیمارستان مهر انجام شده است که این عمل‌های جراحی با تعرفه دولتی و به عنوان یک خدمت تخصصی پزشکی در این مرکز انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه در چند سال گذشته عمل‌های جراحی مختلفی در این بیمارستان انجام شده است، اضافه کرد: پارسال بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در رشته‌های زنان، اورولوژی و جراحی عمومی در بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهر انجام شده است.

رییس بیمارستان مهر با تاکید کیفیت بالای خدمات ارائه شده در اتاق عمل و همچنین موفقیت عمل‌های جنرال در این بیمارستان، ادامه داد: اتاق عمل بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) امکانات مناسبی را در اختیار جراحان قرار داده تا در جهت انجام عمل‌های جراحی مختلف و مراقبت از بیماران، استفاده شود.

اکبری افزود: هم اکنون، عمل‌های جراحی چشم برای نخستین بار از سوی دکتر مجتبی یوسفی متخصص چشم پزشکی جوان و با تجربه شهرستان مُهر، در بیمارستان انجام می‌شود که نقطه عطفی در حوزه درمان این شهرستان به شمار می‌رود.

دکتر مجتبی یوسفی متخصص و جراح چشم بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهر نیز در این زمینه گفت: در حال حاضر عمل‌های جراحی مانند افتادگی پلک، شالازیون، عمل بازسازی پلک تحتانی، بلفاروپلاستی و برداشتن توده‌های چشمی در بیمارستان مهر در حال انجام است که با اضافه شدن این خدمت به حوزه درمان شهرستان، ضمن افزایش کیفیت ارائه خدمات چشم پزشکی، از اعزام و ارجاع بیماران به مراکز درمانی سایر شهرستان‌های فارس جلوگیری شده و بیماران در شهرستان مهر درمان می‌شوند.

برچسب ها: عمل جراحی ، جراحی چشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.