سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: پنجمین هفته رقابت های پرش با اسب ، گرامیداشت ابوریحان بیرونی، با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

محمدرضا شوشتری گفت:این هفته از رقابت‌ها به میزبانی باشگاه سوارکاری اویسینا برگزار ش و در این دوره از مسابقات ۷۵ سوارکار در رده‌های مختلف به مدت ۲ روز با هم به رقابت پرداختند.

او گفت: در رده مالکان، مونا بختیاری با اسب «روکو»، مائده صحراکار با اسب «بنی بانتوس» و احمد بطحایی با اسب «مرونا» به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

سرپرست هیات سوارکاری استان همدان گفت: در رده کمتر از ۱۸ سال  ثنا شوشتری با اسب «مایا» عنوان قهرمانی را کسب کرد.در رده آزاد با ارتفاع ۱۱۰ سانتی‌متر، کیان قراگوزلو با اسب «آلیس» اول شد و امیرحسین احمدی ثابت با اسب «بارلوس» و محسن «حدادیان» با اسب ریلکس بترتیب دوم و سوم شدند.

در رده D بزرگسالان با ارتفاع ۱۲۰ سانتی‌متر نیز فرزاد سهیل قاسمی با اسب «سنتیا» عنوان قهرمانی را کسب کرد، مهدی صمدی با اسب «ویکتوریا» دوم شد و امیرحسین احمدی ثابت با اسب «فرحدونا» بر سکوی سوم ایستاد.

شوشتری گفت: در رده E  میلاد غلامی با اسب «آنجل» و محسن حدادیان با اسب «گندم» مسیر را بدن خطا، سپری کردند.

او گفت: رقابت های پرش با اسب قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان از ۲۳ تا ۲۵ شهریور به میزبانی تهران برگزار می‌شود و برگزاری هفته پنجم مسابقات پرش با اسب استان همدان، آمادگی سوارکاران استان را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور افزایش داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.